7 Temmuz 2010 Çarşamba

Japonya Seyahati 1. Gün

Evet sonunda Japonya seyahatimizin hikayesine başlıyorum. O kadar çok fotoğraf var ki bir kısmını buradan, geri kalanı ve buradakilerin daha büyük hallerini de flicker'a yükleyerek paylaşacağım herhalde.

Günlerce süren hazırlık ve araştırma sonunda, 25 Haziran'da yola çıktık. Havalimanına ulaşmak için Garanti Uçuş hattından kiralanabilen shuttle'ı kullandık. Gerçekten çok güzel bir hizmet, bize özel kocaman bir Wolkswagen minübüs yolladılar. Shop and miles Gold card üyelerine indirimli bir hizmet. Bu kartı kullananlara tavsiye ederim. Herneyse havalimanına vardık, checkinimizi yaptık, hala daha gideceğimize inanamayarak uçağımızı beklemeye başladık. Yine kartın verdiği avantajla Garanti'nin VIP salonunda zaman geçirdik. Ortam çok güzel, internete girmeniz için imac'ler, zaman geçirmeniz için bilardo, oyun salonu(daha çok çocuklar için ama içeride Wii vardı :D ) ve hafif yiyecek içecekler var.

Bir süre sonra uçağımızın vakti geldi ve uçağa geçtik.

Uçağın koltuğundaki ekrandan oynanabilen oyunlar ve seçilebilir filmler sayesinde 11 saat hemen akıp gitti. Aşağıda Hesi'yi bağımlılık yaratan becevelet illetini oynarken görebilirsiniz.

Uzun yolculuğumuz sonunda Narita Havalimanına vardık ve bizi Tokyo istasyonuna götürecek olan trene geçtik.

Tren gerçekten çok rahattı, 1 saatlik yolculuk su gibi akıp geçti.

Çantaları nereye koysam diye aranırken:)

Hesi dışarıyı çekerken ben de onu çektim :D

1 saat sonra Tokyo istasyonuna vardık ve metro ile Otelimizin bulunduğu Ikebukuro'ya geçtik

Oteli Japonya'da yaşayan ve bir Japon ile evli olan çocukluk arkadaşım Didem ayarladı. Gerçekten de süper bir yer seçmiş. Herşey elimizin altındaydı. Metro istasyonu da otele 1 dakika mesafedeydi. Metro istasyonuna yakın olmak önemli çünkü metroya bir dalınca heryere gidebiliyorsunuz.

Hemen bir duş alıp kendimizi dışarı attık. Yaz dönemi Japonya'da çok nemli ve sıcak oluyor, bu yüzden bazı günler gezerken bayağı bir zorlandık. Ama orada olmanın gazı ile haldır huldur gezdik. günde 8 saatten fazla yürümüşüzdür. İyi spor oldu:)

Ikebukuro sokaklarından görüntüler
Japon halkının en büyük eğlencelerinden biri olan Pachinko mekanlarından birisi. Genelde hep anime karakterleri, özellikle Evangelion karakterleri ile süslü oluyorlar.

Market keşifleri:)

One Piece adlı anime tam bir çılgınlık, heryerde bu anime ile ilgili ürünler bulmak mümkün.

Birçok restorantın vitrininde, içeride sunulan menünün balmumundan yapılmış örnekleri sergileniyor.

Pachinkocuların bir katında da bu kol ile oyuncağı almaya çalışma makinelerinden oluyor. Ama çeşitleri inanılmaz, şu aşağıdakine bakın mesela

Japonya'da heryerden bir şirinlik akıyor, mesela saç boyası kutuları:)

İlk gün bu kadar ^_^, 2. gün çok yakında :D

14 yorum:

[Reply] ceren dedi ki...

tanrım! nasıl da imrendim! diğer günlerinizi iple çekiyorum efendim.

[Reply] LordSpike dedi ki...

Olm süper görüntüler ama artık bizim şahane ülkemizin IP ayarlarından mı yoksa imageshack'in azizliğimi bir türlü hepsini tam göremedim, hep yarım yüklüyor, kaç kere Reload Page yaptım ^_^!

[Reply] nora dedi ki...

Ya hayııırrr yaaa en heyecanlı yerinde kesilmez ki !!!

Valla Akın'la doyamadık, bekliyoruz devamını !!!

*jealous*

[Reply] Unknown dedi ki...

vallaha tek kelimeyle harika!! resimleri görebilmek için 4 defa sayfayı yenilesem de buna değdi :DD sabırsızlıkla bekliyoruz devamını.. :D

@ceren
^_^ daha 7 gün daha var:D

@Lordspike
Hay Allah bende hiç sorun olmuyor anlamadım :/

@Hande
Çok foto olduğu için net kasılıyor olabilir, ilk sayfayı tek entrye düşürücem belki o zaman kolaylaşır.

@nora
^_^ Bugün devam edeceğim :D

[Reply] Roselyn dedi ki...

Çok kıskandık T.T

Ben de Bodrum'a geldim hıh =p bi de siz yokken level 73 mü ne oldum... artık tek başıma Stratholme ve Scholomance'ı temizleyip "muhahahaha kill undead! purge the unclean! i'm the crusader of the light!" modunda eğlenebiliyorum xD Easdfeafa.

Eğlenmenize sevindim ama :3 Darısı başıma <3

@Roselyn
:D
Wow benim için expansiona kadar bitmiştir.

[Reply] Roselyn dedi ki...

Turan'la ben giriyoruz bi tek zaten xD çok eğleniyoruz, salak salak dolanıp kardeş rp si yapıyoruz, geçen beni gigolo of the year seçtik kırmızı pantolon ve mor gömleğimle XD eassfea.

N00b playerlar olarak tadını çıkarıyoruz. ben şahsen kael'theas ı magister terraceda kestim sırada heroic ve raid var! *.*

[Reply] Doorstepping dedi ki...

Offfff diyorum offfff!!! Karşı ki dağlar duyuyor mu???

@Doorstepping
Ne hissettiğini çok iyi anlıyoruz biz de aynı durumdayız :(

[Reply] Pelin P.A. dedi ki...

Oh be sonunda açıldı da okuyabiliyorus blogunusu beyfindi. Ben Gundam Cafe gününü bekliyorum heyecanlan.

[Reply] Unknown dedi ki...

effff ben dizi mizi bıraktım hesionkayla sizi takip ediyorum yahuu, gerçek misiniz siz animeleştiremediklerimizden misiniz nesiniz ?? maşallah maşallaaahhhh!! :) sevgiler both of you!!

@Coco Gino
Teşekkürler ^_^ bloglarımızı beğenmene sevindim, her zaman bekleriz:D

[Reply] Unknown dedi ki...

Bir anda kendimi 5 yıl önce gitiğim japonya günleri aklıma geldi hemen bir şeyler yazmak istedim izin verirseniz. Japonya da 35 gün kaldım ve tokyo dışında osaka kyoto nara nagoya şehirlerini de gezmek fırsatı oldu. Japonya önce ilk olarak amsterdam aktarmalı tokyo uçtum yani ucuz olsun diye avrupanın en uç noktasından asyanın en son noktası belki akıl harçı değildi ama ucuz olan bu vardı tatmıyla gezim tatil ve dolaşmak amaçlı olduğu için baya bir gözlem yapma imkanına sahip oldum önce tokyo narita 1 hava alanına indim ve pasaport işlemlerden sonra 90 günlük vize verdiler yaklşık bir saat metro yolculuğundan sonra tokyo şehir merkezine ben isi kalaçağım yer harujuku'da metroda çevreme baktım heryerde çekik gözlü tüm bakışlar üzeriniz de oluyor. Japonya pahalı bir ülke konaklama ve yemek gerçekten türkiye ile kıyaslanmanyacak derecede pahalı hediye almak için arkadaşlara çin malın satıldığı 100 yen shoplar var bunlar bizim herşey 1 mağzaların japonya versiyonları Ginza tamamen çoklüks mağzların bulunduğu ve benim maaşının yetmeyecek olan çantaları görünce çok şaşırmıştım akehibara ise tam bir elektronik mağzalların olduğu semt roppongi eğlence merkezi batı tarzı bir eğlence yaşamı ve kapıda zenci güvenlik görevleri olan işin doğrusu hoşuma gitmemişti yemek konusunda ise asahi bira var alman biralarını aratmayacak güzellikte idi tempura ve tendom benim favori yemeklerim cubuklar bakmayın o kadarda zor değil ilk günün sonunda çubuklarla yemeğe başlamıştır. uçak bileti konusunda ise bir kaç tavsiyem olacak bunlar ise kesinlikle 3 ay öncesinden alın ve promosyonları takip edin direkt uçuşlar pahalı aktarmalı olanlara bakın diyorum ve uçakta satılan her 7 koltuktan sonra pahalışıyor size benim önerim https://www.biletgaranti.com japonlar çok sıcak kanlı insanlar toruko dedikten sonra daha bir ilgi gösteriyorlar. Dünya kupasında türk milli takımı tam anlamıyla buraları feth etmiş sanki o dostluk ve kardeşlik hayla hissedilmekteydi ve sukur ve sas diyorlardı o yüzden politikacıların yapamadığını inan sporcular yapmakta ve ayrı bir kardeşlik köprüsü kurmaktadır. Sizin 2 gün yazınızıda heyacanla bekliyoruz herkese selamlar niyeti olanlar arkadaşlar kesinlikle gitmelerini tavsiye ederim. Saygılarımla